مرحبا بك يــــــا :: زائر :: نــتمنـــى بروئيـــه ابداعــاتــــك ...نرحب بلعضو الجديد { من خان لجلك يخونك }

شوية نكت يستاهلوا أبتسامتكم

شاطر
    زائر
    زائر

default شوية نكت يستاهلوا أبتسامتكم

مُساهمة من طرف زائر في الأربعاء يوليو 30, 2008 3:03 pm

.................................................. ...............
    مره واحد كان عنده مزرعة دجاج ولكن مكنش الدجاج بـيبيض
    فسأل احد أصدقاءه ايه يعمل معاهم فأخبره انه يدبح دجاجاه امام الدجاج لكى يخاف الباقين. وبالفعل دبح دجاجه امام الدجاج وفى اليوم التالى.وجد انه كل دجاجه بايضه 7 بيضلت الا الاخيره بيضه واحده فنظر لها بشر فقالت (معلش يا عم اصل انا ديك

.................................................. ..............
    واحد و هو بيموت بص لمراته بصه كلها رومانسيه وتذكر اخلاصها و قالها : انا لما اترفضت كنتي معايا ، و لما عييت وقفتي جنبي، ولما فلست برضوا كنتي معايا ، و دلوقتى لسا جنبي ، مسك ايدها بحنبه و قالها :مش عارف ليه حاسس انك نحس

.................................................. ..............
    مرة واحد بيقولوا له ... مراتك ماشيه مع كهربائي المنطقه .... قال لهم ده ولا كهربائي ولا بيفهم حاجه في الكهربه

مرة شوية مجانين فى مستشفى رسموا باب على الحيط وقعدوا يخشوا فية بكتفهم علشان يتفتح فالدكتور دخل عليهم لقى واحد قاعد على جنب قالة انت اللى عاقل فيهم والله انت مبتعملش زيهم ليه قاله ......دول حمير ميعرفوش ان المفتاح معايا
    .................................................. ..................

كان فى المستشفى المريض نائم دخل علية الممرض وقل له : اصحى يلا بسرعة معاد الدواء
    فقال لة المريض : وما هو الدواء انى تناولتة قبل أن انام
    فقال الممرض: لأ ......انا نسيت اعطيك الحقنه المنومه
    .................................................. ...............

واحد غبي عنده ارق ومش عارف ينام....قال له صاحبه عندي لك طريقة للنوم
    مؤكدة...عد من واحد الى خمسمأئه... مكدبش خبر... وأول ما الدنيا ليلة
    راح للسرير وبدا يعد .. واحد .. اثنين .. ولما وصـل الى مأتين وخمسين...
    جـاه النوم … قـام غـسـل وشه ورجــع للـسـريـر يـكـمـل الـعـد

.................................................. ..................

الموضوع: مدرب يسأل لاعيب محشش : "في كم مرة تقدر تلف الملعب"

قال المحشش: "في سجارتين
    .................................................. .................................................. .................................................. .....

واحد راح للدكتور قال له أنا لا ينجب
    عطاه الدكتور علاج وقال لة ترجعلي بعد مدة
    رجع الزول للدكتور وقال علاجك ما نافع قال الدكتور ممكن تكون المشكلة من المدام ابعتها لي رد الزول وقال لكن انا مش متزوج !!

.................................................. .................................................. .................................................. .......

واحد يروح للمطاعم وياكل وعند الحساب يدخل صرصار في
    الاكل فيسامحونة من الحساب ففية يوم راح للمطعم واخذ صرصار معه في جيبه فطلب عشاء واكل حتى شبع وبعدها هرب الصرصار من جيبه واجا العامل طلب الحساب فوضع يده في جيبه فلم يجد الصرصار فاتصل على زميله قال الحقني انا تعشيت وما معي فلوس والصرصار ضاع من جيبي فاعطيني فلوس فقال له انا ما معي الا نملة جالس اشرب بها شاي

مشرف منتدى القصص وعذب الكلام
    مشرف منتدى القصص وعذب الكلام

دولتك :
    كيف تعرفت على دمعه حزين : كيف تعرفت عاى منتدانا ...اذا كان هناك عضو ارجو كتابت اسمه....

default رد: شوية نكت يستاهلوا أبتسامتكم

مُساهمة من طرف ولد كووووول في الخميس أغسطس 14, 2008 12:44 am

مشكوووور

الوقت/التاريخ الآن هو الجمعة أكتوبر 19, 2018 7:07 am